דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גני אירועים - תמיד יש הרבה יותר מזה 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 3928 פעמים ]

 

כאשר אני נזכרת ביום החתונה שלי אני לא זוכרת כיצד נראו הכוסות והצלחות, באיזה צבע היו המפיות והאם השולחנות היו מרובעים או עגולים, למרות שאני זו שדאגה והתלבטה שבועות שלמים לגבי כל פריט קטן בעיצוב. אולי תאמרו שהייתי לחוצה או שהתרגשתי מאוד ולכן לא שמתי לב, אך גם ששאלתי את משפחתי וחבריי הם לא זכרו את כל פרטי העיצוב הקטנים הללו.

פרטי עיצוב קטנים אלו עולים כסף רב וברוב המקרים הם לא חשובים כלל, מה שחשוב בתחום העיצוב הוא העיצוב הכללי של גן האירועים, הפרטים המיוחדים שאנו כבעלי אירוע והאורחים יזכרו.

כיצד נבחר עיצוב גני אירועים

הדבר הראשון שקובע כיצד יראה עיצוב גני אירועים הוא הגן עצמו וכיצד הוא מעוצב, מה גודלו, איזה צמחייה יש בו וכיצד הוא בנוי.

לאחר שנבדוק מספר גני אירועים בליווי מעצב אירועים או עם חבר/ה בעלי חוש עיצוב נחליט יחד איזה גן אירועים ניתן לעצב באופן שיתאים לנו (כמובן במידה והגן נמצא במקום שרצינו, מתאים לכמות המוזמנים ותפריט מתאים לנו).

לגן הנבחר נגיע עם מעצב עיצוב גן אירועים או שניפגש עם האחראי על עיצוב גני אירועים של המקום והוא ייעץ לנו על סגנונות עיצוב שונים.

עיצוב גני אירועים - סוגי עיצוב

עיצוב אולמות אירועים הפך למקצוע ולכן האפשרויות של עיצוב הן רבות. בחרו קו עיצוב אחד לפיו תעצבו את אולם כולו. לדוגמא עיצוב לחתונה נהוג לעצב בצבעים לבנים, בלונים לבנים, פרחים לבנים ועוד. בעיצוב השולחן אין צורך להשקיע יתר על המידה בפרטים הקטנים, בחרו צבע של מפה ומפיות ולא מעבר לכך (אין צורך במפה ומפיות יקרות), בשולחנות השקיעו במרכז השולחן, העיצוב של מרכז השולחן הוא הבולט ביותר, ניתן לשים וואזה גדולה עם פרחים, פמוטים גדולים עם מספר נרות, עיצוב בלונים מיוחד וכל מה שנראה לכם שיתאים עבור גן האירועים והאירוע שלכם.

כיצד בוחרים עיצוב?

חלקנו נתברכנו בחוש עיצוב, מתארים לנו חדר מסוים ואנחנו כבר יודעים כיצד לעצב אותו. אך חלקנו לא התברכנו בחוש זה ויש לנו צורך לראות את סגנון העיצוב כדי לאהוב אותו או לא לאהוב אותו.

ישנם אתרים רבים של עיצוב גני אירועים, גם באתר האינטרנט של גן האירועים בו תחגגו וגם באתרי אינטרנט של מעצבים. לפי סגנון העיצוב תבחרו במעצב שמתאים לטעמכם. בחרו במעצב שתסמכו עליו, אחד כזה שתדעו שברגע שסגרתם על סגנון עיצוב אתם יכולים להיות רגועים ולא להתעסק יותר בנושא הזה עד לחתונה. מחירי המעצבים נעים בין 1,000 ש"ח לעשרות אלפי ש"ח, תלוי במעצב ובניסיון שלו. אם מדובר במעצב מטעם גן האירועים או חברת הקייטרינג המחיר ברוב המקרים זול יותר.

יחד עם המעצב הנבחר תשבו ותביטו בתמונות של אירועים קודמים וסגנון העיצוב שלהם. לפי אפשרויות העיצוב ולפי טעמכם תבחרו את כל פריטי העיצוב עבור האירוע.

 


המאמר מוגש על ידי פורטל גני אירועים , הפורטל הגדול בישראל בתחום גני אירועים. הפורטל כולל אינדקס גני ואולמות אירועים, מאמרים בתחום, פינת שאלות ותשובות, וכן אפשרות לקבל הצעות מחיר מבתי העסק השונים שרשומים בפורטל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב